Här har vi samlat frågor & Svar

Jag har inte fått någon orderbekräftelse, har min beställning gått igenom?

Var alltid noggrann med att kontrollera att din e-post adress är rätt. Detta är den vanligaste orsaken till att du inte fått någon orderbekräftelse. 

Jag har ångrat mig. Kan jag annullera min order?
Om din order inte hunnit gå för packning på vårt lager så kan du kontakta oss och vi annullerar den åt dig. Observera att önskemål om annullering via mail måste bli bekräftat av oss, utan bekräftelse så har ingen annullering skett.

Kan jag ändra min order och lägga till varor?
Vi kan ändra och lägga till varor i din order om du har valt faktura som betalsätt.  Observera att ändringar enligt ovan endast kan göras förutsatt att din order inte gått till  packning på vårt lager.


Vilka avgifter tillkommer när jag handlar hos er?
Förutom varan så tillkommer kostnaden för frakt 165 kr ex moms. Fraktkostnaden är fast den är 165 kr oavesett hur lite eller myckte du beställer det lönar sig att beställa mer varje gång. Du ser fraktkostnaden i kassan i webbshoppen.Väljer du faktura som betalsätt så tillkommer 19 kr ex moms i fakturaavgift. Du får alltid se alla kostnader för din beställning innan du ombeds att klicka vidare på skicka beställning.


Har ni någon butik där jag kan köpa eller hämta ut min beställning för att slippa frakten?
Vi har idag ingen butik eller hämtlager där du kan köpa eller hämta dina varor. Allt skickas från vårt lager alternativ från producent eller partners.

 

 

LEVERANSER
Hur skickas min beställning?
Vi anlitar olika speditörer.

När kommer mitt paket?
När din order har packats och skickats så får du en leveransbekräftelse via e-post till den e-postadress som du angivit. Varorna skickas efter de val du gjort.

Jag har inte fått allt jag har beställt?
Allt i din beställning skickas samtidigt från vårt lager vissa varor kan ha tagit slut i vårt lager, då försöker vi att leverans sker direkt från en producent/Tillverkare eller partner.Har du ett löpande abonnemang så är vårt mål att leverera varorna första veckan varje månad.


Jag vill avsluta mitt abonnemang?
Då vi generellt sätt inte har något bindande abonnemang så måste du meddela oss senast den 15e månaden innan leverans den sker som sagt första veckan varje månad sker leverans.

 

Vårt kaffe har tagit slut?
Om ert kaffe har tagit slut kontakta oss.

 

Hittar du inte svar på dina frågor eller funderingar här ovan, kan du även fråga oss via frågeformuläret här nedan.

Telefonsupport 010 - 130 20 00